האתר מאובטח בפרוטוקול SSL המקובל היום לאבטחת מידע באתרי קניות באינטרנט. האתר נבדק על ידי מחלקות הביטחון של חברות האשראי והן נתנו את אישורן לאחר בדיקה מדוקדקת וקפדנית.
אין לי כרטיס אשראי, האם ניתן לשלם במזומן או בצ'ק?
קניה במזומן מתאפשרת רק בחנותׁׁׁׂ (לא מקבלים צ'קים).
באתר ניתן לרכוש אך ורק עם כרטיס אשראי ו PAYPAL.
מתי מחייבים את החשבון שלי?
החיוב נעשה בסיום ההזמנה דרך חברת סליקה מהמובילות בארץ.
ביום המשלוח אנו מוודאים שכל המוצרים שהוזמנו תואמים את המוצרים בחבילה.
במידה ובחרת להוסיף או להוריד מוצר בטרם יצאה החבילה למשלוח בדואר, או שאחד המוצרים אינו במלאי
ובחרת שלא להמתין עד חזרתו למלאי, אנו נזכה או נחייב את חשבונך באופן ידני בהתאם.
קיבלתי "הודעת שגיאה" במסך התשלום מה עלי לעשות?
שימו לב! ברוב המקרים השגיאה נובעת מאי הקלדת פרטי האשראי שלכם בצורה מדוייקת.
במידה והזנת פרטי האשראי לא הצליחה, אנא צרו איתנו קשר בכל דרכי ההתקשרות השונות ונחזור אליכם להשלמת פרטי אשראי והמשך טיפול.
האם ההרשמה לאתר עולה כסף?
לא. ההרשמה אינה עולה כסף.
ההרשמה מקנה (בין היתר) אפשרות לעקוב אחר סטטוס ההזמנה ומשלוח החבילה בחשבון האישי באתר.
בנוסף מאפשרת לכם ההרשמה להתעדכן במבצעים החדשים ביותר ובהטבות בלעדיות לחברי המיילינגליסט. שימו לב! לא ניתן לרכוש באתר ללא הרשמה תקינה. הרשמה ניתן לבצע ע''י לחיצה על כפתור "התחבר/הרשם" הנמצא בצד שמאל למעלה.
אם אני קונה כמות גדולה של פריטים האם יש הנחה?
דיסק סנטר מציעים מראש מחירים זולים מאד בהשוואה לשאר השוק ולכן אין הנחה על כמות.
כדאי לנצל את המבצעים הרבים שבאתר, בהם תוכלו לרכוש כמות גדולה במחירים קטנים.
האם אני יכול/ה לרכוש מוצר דרך הטלפון?
ניתן לבצע רכישה טלפונית במידה ויש ברשות הלקוח כרטיס אשראי בתוקף.
שכחתי את הסיסמא שלי, מה עושים?
הכניסה לאזור האישי שלך מתבצעת על ידי כתובת מייל וסיסמא.
המערכת משחזרת את הסיסמא התואמת לכתובת המייל שאיתה נרשמת ושולחת אותה מיידית אל אותה כתובת.
על מנת לשחזר את הסיסמא הכנס לעמוד ההרשמה.
איני זוכר/ת עם איזו כתובת נרשמתי בעת ביצוע ההזמנה, איך ניתן לברר?
לאחר ההתחברות לאתר, באיזור האישי, קיימת אופציה לעדכון הפרטים, שם נמצאים כל הפרטים האישיים האחרונים שהוזנו למערכת.
אני מעוניין במוצרים נוספים שאינם מופיעים באתר – איך אוכל להזמינם?
באתר מופיעים אלפי מוצרים אך הם אינם מכסים את כל המלאי שקיים בחנות.
יש לשלוח מייל/וואטסאפ לשרות לקוחות עם שמות המוצרים הנוספים שברצונכם להזמין ואנו נודיעכם אם קיימים במלאי ואם לא והאם נוכל להזמינם במיוחד עבורכם.
במידה והמוצרים קיימים, הם יועלו לאתר וישלח אליכם עדכון/קישור שהמוצר/רים נמצאים במלאי וזמינים לרכישה באתר.
האם יש משלוחים לכל הארץ?
כמובן. יש משלוחים לכל חלקי הארץ והעולם.
למדיניות ועלויות משלוחים לחץ כאן.
באחד מאתרי "השוואות המחירים" ראיתי מוצר שלכם עם מחיר שונה מהמופיע באתר שלכם – למה?
אתרים להשוואות מחיר סורקים את החנות ברשת ומתעדכנים באופן אוטומטי מספר פעמים ביום.
ייתכן מצב שבו מחיר של מוצר מסוים התעדכן באתר דיסק סנטר (עלה או ירד) ועד לסריקה האוטומטית
והעדכון הבא של אתר השוואת המחיר – לא תהיה התאמה בין המחירים.
בכל מקרה, המחיר הקובע הוא המחיר באתר דיסק סנטר.
האם כל מוצר שמופיע באתר זמין במלאי?
המלאי המופיע באתר מתבסס בחלקו הגדול על המלאי הקיים פיזית בחנות ובחלקו על המלאי הקיים בחברות התקליטים השונות.
יתכנו מקרים בהם מוצר יופיע כזמין לרכישה באתר אך פיזית אינו במלאי. במקרים כאלו אנו ניצור עמכם קשר ונציע חלופה או זיכוי.
הזמנתי מוצר מסוים וקיבלתי מוצר אחר במקומו – מה לעשות?
יש לשלוח חזרה את המוצר סגור באריזתו המקורית, בצירוף החשבונית המקורית.
במקרה של טעות שלנו דמי המשלוח יהיו על חשבון דיסק סנטר. יש לצרף לתוך החבילה את החשבונית על דמי המשלוח.
כתובתנו:דיזננגוף 45 דיזנגוף סנטר תל אביב מיקוד 64332.
הזמנתי תקליט והוא אינו עובד בצורה תקינה – מה לעשות?
* תשובה זו מתייחסת לבעלי פטיפון מסוג מזווה בעיקר, שאר הלקוחות מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הוואטסאפ להמשך טיפול.
לאור הניסיון הרב שהיה לנו עם מקרים חוזרים ונשנים בהם התקבלו תקליטים לבדיקה בחנות ונמצאו תקינים - במידה והינכם משתמשים בפטיפון מסוג מזוודה - יש לדעת כי תקליטים תקינים לחלוטין עלולים לעבוד בצורה משובשת (למשל: תקליט קופץ, נשמע מעוות ועוד...), על כן אין שום תקלה או בעיה בתקליט כלל, אנו ממליצים להצטייד במכשיר אמין ואיכותי יותר.
קניתי מוצר ואני מעוניין להחליפו – מה לעשות?
מוצר יוחלף כל עוד הינו סגור באריזתו המקורית ובצירוף החשבונית המקורית ללא הגבלת זמן.
מוצר אשר יפתח אינו יוחלף.
ניתן לשלוח את המוצר אלינו ולציין איזה מוצר רוצים במקומו.
יש לציין את פרטי ההתקשרות כדי שנוכל לחייב או לזכות אותך על ההפרש (אם יהיה), כולל חיוב על דמי המשלוח.
כתובתנו: דיזננגוף 45 דיזנגוף סנטר תל אביב מיקוד 64332 .
כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?
ברגע שהחבילה מוכנה ומועברת לדואר, אנו מעדכנים את סטטוס ההזמנה והמערכת שולחת אליכם מייל עם
מספר ההזמנה.
החבילה נשלחת בדואר רשום ולוקח לה עד-14 ימי עסקים להגיע לסניף הקרוב למקום המגורים.
במידה ובחרתם דואר שליחים, החבילה תגיע עד לפתח ביתכם תוך-5 ימי עסקים.
אנו עושים את מירב המאמצים לשלוח אליכם את המוצרים שהזמנתם במהירות ובסמוך למועד ההזמנה.
כיצד ניתן לעקוב אחר החבילה?
באזור האישי, מצורף לאישור ההזמנה שהתקבל מספר המשלוח. על מנת לעקוב אחר מצב החבילה יש
להיכנס לאתר דואר ישראל ולהזין את מספר המשלוח. אתר הדואר מאפשר לדעת מתי החבילה הגיעה
לסניף הקרוב למקום מגוריכם. לכתובת המצוינת על גבי החבילה ישלח פתק אישור/SMS לטלפון הגעת החבילה לסניף ואיתו ניתן לגשת אל סניף הדואר (המצוין על הפתק) ולאסוף את החבילה.
ניתן לברר באתר דואר ישראל את זמן המשלוח ועלות חבילות לפי משקל בכתובת: www.israelpost.co.il
ביטלתי הזמנה - האם אחויב בדמי ביטול?
במידה וההזמנה טרם נשלחה, לא יחוייב הלקוח בדמי ביטול.
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), יגבו דמי ביטול בשיעור
שלא יעלה על 5% ממחיר מוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. במידה והחבילה נשלחה ונגבה
עבורה תשלום מסניף הדואר, דמי הביטול יכללו גם את עלות המשלוח.