הלייבל האמריקאי "הקלטות כבירות מאפריקה" ממשיך במלאכת הקודש שלו בה הוא פותח צוהר לעולם הנעלם והנסתר של המוזיקה האפריקאית ומשחרר אלבום נוסף של אשף הקלידים האתיופי היילו מרג'יה והפעם ה-Dahlak Band, שלצורך העניין וחימום היחסים עם אדיס אבבה נכנה אותם מעתה להקת דחילק.
זהו כבר האלבום השלישי של מרג'יה שיוצא בלייבל המדובר וכצפוי הוא לא רק שאינו מאכזב, אלא מפתיע לטובה הודות לכך שהוא מעניק זווית נוספת ומעמיקה על החיבור הייחודי שמציעים המוזיקאים האתיופים – ומרג'יה בפרט – בין ג'אז, Fאנק ומוזיקה פסיכדלית.
לא נמעיט בערך השכלתו המוזיקלית כלל וכלל, אך יש במוזיקה של מרג'יה משהו כובש בתמימותו ובחוסר המודעות הכנה שלה. בכל רגע נתון זה נשמע כאילו מרג'יה ולהקת דחילק רק רוצים לנגן מוזיקה יפה ונעימה – ואין ספק שהם מצליחים בכך – אבל בזכות המהלכים המורכבים,
הקטעים האינסטרומנטליים הארוכים (שמאפשרים לכל נגן מעולה פה למצות את הכלי שלו) ותפקידי השירה הרכים באמהרית שמבליחים מידי פעם, האלבום הזה, שהוקלט ב-1978, הופך כבר משמיעה ראשונה לבעל חשיבות אדירה והיסטורית של גרוב נדיר.