מגזין באזזז
אושיק לוי - האלבום השני - תקליט

האלבום השני, האגדי והנדיר של אושיק כולל הלהיטים האלמותיים אגדת דשא, יונתן סע הביתה וניגון עתיק בהשתתפות מתי כספי, אלי מגן וחיים רומנו.
אחרי אלבום בכורה מצליח - ושיר הנושא של הסרט "השוטר אזולאי" שהפך ללהיט ענק - אושיק לוי חבר למתי כספי, אז עדיין מוזיקאי צעיר ומבטיח בתחילת דרכו, שחלש על ההפקה והעיבודים לצד נפתלי אלטר עם מגוון עשיר של כלים ונגנים מצוינים המלווים את אושיק וקולו הצלול, המנחם והסמכותי - חיים רומנו, אלי מגן, מאיר ישראל, אלונה טוראל, מורטון קם ועוד רבים וטובים שקצרה היריעה מלהכיל. יחד הם חתומים על כמה מנכסי צאן הברזל של הרוק הישראלי לדורותיו, ובראשם "יונתן סע הביתה" למילים של יהונתן גפן, "זה מכבר" (מילים: לאה גולדברג) וביצוע אלמותי ל"אגדת דשא" של מאיר אריאל / שלום חנוך, כמו גם שירי משוררים ופזמונאים דוגמת "הייתי גבר" של דוד אבידן שפותח את האלבום, "רגליים" של חיים חפר, "לא הכרתי אותך" של תרצה אתר ו"ניגון עתיק" הקאנוני של נתן אלתרמן החותם את האלבום ומילותיו המרטיטות הופכות מצמררות אף יותר כשהן מושרות ע"י אושיק, על רקע הגיטרה המזככת של חיים רומנו והעיבוד הנשגב של נפתלי אלטר.
Limited Edition 300 / לראשונה ע"ג תקליט מאז 1975 / ויניל 180 גרם אנלוג מאסטר סאונד / מצורף אינסרט עם מילות השירים, קטעי ארכיון ועוד

רשימת שירים:
1. הייתי גבר
2. זה מכבר
3. שיר ערש גנוב
4. אגדת דשא
5. יש לי שיר האזנה
6. רגליים
7. יונתן סע הביתה
8. ישמעאל האזנה
9. לא הכרתי אותך
10. ניגון עתיק

פרטי מוצר

נא לא להשאיר כאן שאלות ובקשות! - על מנת שנוכל לענות לשאלות או בקשות, ניתן לפנות אלינו דרך» צור קשר

הוספת תגובה למוצר

שם מלא:
כותרת:
תוכן:
תגובתך עבור מוצר זה כבר התקבלה
תגובתך נשמרה בהצלחה ותפורסם לאחר אישור המנהל.