קותימאן חוזר עם רליס שפותח חלון לעוד מרחב יצירתי שלו – בתוך מה שנראה כיכולות מוזיקליות אינסופיות. הפעם קותימאן עם פ'אנק שמחובר לטאבלה, ג'אז וביטים-גלובליים. אם אתם מחוברים למוזיקה שיצאה בשנים האחרונות מכוחות מוזיקליים כמו אלטין גון, אל מישלז אפייר, אדריאן יאנג ואפילו ח'רואנגבין – תמצאו כאן אוצר גדול. סינתים מעולם קולד-וייב פוגשים שכבות טאבלה היפנוטיות בשתי רצועות:
בצד אחד GURUJI עם אלקטרו-טאבלה גרובי וסוחף – מכוון ללב רחבות הריקודים עם לופים של סיטאר, מקצבים מבוססי טאבלה, בסים וסינתים.
בצד שני MAJAN המדיטטיבי שמבוסס על אותו עולם צלילי רק בקצב אטי, קולנועי, פסיכדלי. מסע תודעתית יפהפה.
העניין התחיל בחלום נעורים של קותימאן אחרי שנחשף לאוסף של מוזיקה הודית מסורתית. ב-2017 הוא נסע לכלכותא כדי ללמוד טאבלה במשך חודשיים, 12 שעות מדי יום, אצל אחד המאסטרים הגדולים של הטאבלה בהודו – Pandit Tanmoy Bose – מי שניגן עם ראווי ואנושקה שנקר.