מגזין באזזז
סרט/MOVIE - (ללא תרגום לעברית) ספיי קידס 4 - כל המן שבעולם - בלו ריי

(ללא תרגום לעברית) ספיי קידס 4 - כל המן שבעולם - בלו ריי
Spy Kids 4 - All the Time in the World - Blu-ray



אמן: סרט/MOVIE
שנה: 2011
ז'אנר:  DVD/דיוידי הרפתקאות
פורמט:  BLU-RAY 3D

אמם הביולוגית של ססיל ורבקה מתה אך אביהם מתחתן עם אמם החורגת מריסה שהיא מרגלת אך הוא לא יודע זאת. באחד מן הימים נולדה לה ילדה והיא מתפטרת מתפקידה כסוכנת. באותה העת סוכנות ה-OSS - Organization of Super Spies (אזכור ל-OSS) רודפת אחרי טיק טאק שמחזיק בכרונוס-ספיר אשר היא אבן שמונעת את גמר הזמן ומצליחה לתפוס אותו ולתת אותו לשמירה לסוכנת מריסה ששומרת אותו בזמן שטיק-טאק בורח מה - OSS, ומזהה את מיקומו של הכרונוס-ספיר, הוא שולח לביתה של מריסה מספר חיילים שלו כדי שיקחו את הכרונוס-ספיר, אך רק הילדים ססיל ורבקה נמצאים בבית.
כאשר החיילים עוברים את שכבת ההגנה שבנתה מריסה מופעלת אזעקה בבית והילדים טסים במן מכוניות טסות למטה הסוכנות של ה-OSS, שם פוגשת אותם קרובת משפחה של מריסה שהיא כרמן קורטז ומספרת להם על מה שקורה ולמה החיילים התפרצו לביתם. בעקבות כן הם מחליטים לתפוס את טיק-טאק ואת שומר הזמן שניהל את טיק-טאק לקחת מהם את הכרונוס-ספיר ולמנוע מהם לעצור את הזמן בעולם. בינתיים הזמן הולך ונגמר והיום עובר מהר יותר.
לאחר שססיל ורבקה מגלים איפה נמצא הכרונוס-ספיר הם יוצאים מ-OSS לכיוון חנות שעונים ישנה שאותה גילו, שמה הם פוגשים את טיק-טאק ומנסים להילחם בו בזמן הזה כרמן קורטז, מריסה וג'וני, אחיה של כרמן, מגיעים לחנות השעונים ונלחמים ביחד איתם בטיק-טאק אך טיק-טאק בורח מהם עם הכרונוס-ספיר. לאחר שטיק-טאק בורח הילדים חוזרים לסוכנות ביחד עם מריסה, כרמן וג'וני.
הילדים מגלים שמנהל הסוכנות הוא שומר הזמן ושומר הזמן סוגר אותם בחדר המרגלים בסוכנות ומקפיא את כל העובדים ב OSS. לבסוף הילדים מצליחים לצאת מהחדר, אך החיילים של טיק-טאק תופסים אותם ומביאים אותם למקום בו יגרמו לעצירת הזמן בעולם כולו. בהמשך מתגלה שבין כל הסוכנים רק ג'וני לא הוקפא בגלל שלא היה לו תג סוכן. ג'וני מוציא את תגיהם של כרמן ומריסה והם הולכים למקום בו נמצאים ססיל ורבקה, נלחמים בטיק-טאק ובשומר הזמן ומביסים אותם.

פרטי מוצר

נא לא להשאיר כאן שאלות ובקשות! - על מנת שנוכל לענות לשאלות או בקשות, ניתן לפנות אלינו דרך» צור קשר

הוספת תגובה למוצר

שם מלא:
כותרת:
תוכן:
תגובתך עבור מוצר זה כבר התקבלה
תגובתך נשמרה בהצלחה ותפורסם לאחר אישור המנהל.